Handelsbetingelser for nethandel hos Schumachers Brændevin

Bestilling af varer

Når du skal afgive en ordre, forudsætter det, at du oprettes som kunde i vores kunderegister og er fyldt 18 år. Når du har afgivet en varebestilling via
vores hjemmeside, vil vores system automatisk sende dig en e-mail om at vi har modtaget din ordre.
Hvis varen er forsinket, modtager du også en mail herom.

Din ordre leveres normalt som postpakke via PostNord. Du kan følge den i deres Track & Trace system. Der sendes kun varer i Danmark – til din dør,
nærmeste pakkestation eller posthus.

Vi debiterer først dine penge, når ordren er afsendt og du vil modtage en mail om dette.

Priser og betaling

Alle produkter, priser og tilbud på hjemmesiden er inklusive moms og angives i danske kroner. Ved bestilling kan du se den samlede pris inklusive moms, afgifter og eventuelle fragtomkostninger.

Betaling af ordrer kan betales på følgende måder:
• Dankort
• VISA/Dankort
• VISA
• MasterCard


Reklamationsret

Finder du en fejl, mangel eller skade på dit produkt, skal du med det samme – og inden 14 dage – reklamere og gøre os opmærksom
på dette, så vi kan hjælpe dig hurtigst muligt.
Du bedes oplyse, så detaljeret som muligt, hvad problemet er på snaps@schumachers.dk.  
Når vi sender varerne, medfølger en faktura fra Schumachers Brændevin. Brug denne faktura/ dette fakturanummer som reference når du sender et produkt retur

Når du handler hos schumachers.dk gælder 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du har fuld reklamationsret hos os 24 måneder efter dit køb.
Du kan herefter enten kan få varen ombyttet, få pengene tilbage eller få afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig opbevaring eller anden skadeforvoldende adfærd.

Skal du returnere varerne, skal de returneres i væsentlig samme stand og mængde. Bemærk! 

Vi foretrækker, at du anvender PostNord.
Returvarer bedes sendt til følgende adresse:

Schumachers
Birkehøjvej 8
3200 Helsinge
CVR: 19181596

Vi modtager ikke varer sendt retur pr. efterkrav.
Når varerne er modtaget, sender vi en e-mail med beskrivelse af den videre proces.

Fortrydelsesret

Ifølge Forbrugeraftaleloven er drikkevarer ikke omfattet af fortrydelsesretten, (Forbrugeraftalelovens § 9, stk. 2, nr. 1). Derfor er det ikke er muligt at returnere drikkevarer, hvis du fortryder dit køb.
På andre produkter end drikkevarer som du køber via schumachers.dk har du 14 dages fortrydelsesret og er derimod af omfattet fortrydelsesretten. Ønsker du at have fortrydelsesretten i dit flaskekøb, er du velkommen til at benytte vores forhandlere – find dem på schumachers.dk.

Hvis reklamationen er berettiget tilbagebetaler vi naturligvis dine forsendelsesomkostninger. Når fortrydelsesretten udnyttes, skal du selv betale evt. fragtomkostninger forbundet med returneringen.
Vi tilbagebetaler købesummen til dig, når vi har modtaget varen retur og kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsen. Vi tilbagefører pengene til det betalingskort, som du anvendte ved købet.
Bemærk du bedes anvende PostNord.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;
a)    har modtaget din vare
b)    får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
.
c)    får det sidste parti, eller den sidste del af et parti, i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale af levering af en vare der består af flere partier eller dele. 

Når du sender et produkt retur, skal du oplyse, hvad problemet er og så detaljeret som muligt, på snaps@schumachers.dk

Vi foretrækker, at du anvender PostNord.
Returvarer bedes sendt til følgende adresse:

Schumachers
Birkehøjvej 8
3200 Helsinge
CVR: 19181596

Når varerne er modtaget, sender vi en e-mail med beskrivelse af den videre proces.


Oplysning om klagemuligheder

En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos schumachers.dk kan indgives til 

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby.
Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

Vi tager forbehold for trykfejl, leverandørernes prisforhøjelser, prisfejl, moms- og afgiftsændringer, udsolgte eller udgåede varer, leveringssvigt fra vores leverandører og force majeure.

du ser så ung ud!

er du over 18?